בשורה עולמית: פייזר הודיעה כי החיסון לקורונה הוכח כיעיל ביותר מ-90%

    צבי טסלר No Comments on בשורה עולמית: פייזר הודיעה כי החיסון לקורונה הוכח כיעיל ביותר מ-90%

    משרד הבריאות הודיע כי הוא נמצא במגעים מתקדמים עם החברה | ראה"מ אמר לאחר הבשורה הדרמטית: "עובד על הבאת החיסון במרץ רב עם מנהיגי העולם. אני רואה את האור בקצה המנהרה"

    18:06
    08.05.24
    מנחם טוקר No Comments on פיני אינהורן חושף: מתי ייצא הלהיט הוואקאלי הראשון?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת תום המגיפה. ענקית התרופות 'פייזר' וחברת הביוטק הגרמנית 'ביונטק' הודיעו כי החיסון שלהן לקורונה הוכיח יעילות של יותר מ-90% במניעת הנגיף בקרב אנשים ללא עדות על הדבקה מוקדמת – כך לפי מידע שפורסם היום משלב 3 בניסוי הקליני.

    משרד הבריאות הודיע היום כי הוא נמצא במגעים מתקדמים עם חברת 'פייזר' על רכישת החיסונים. הסכם בין ישראל לחברה צפוי להיחתם בקרוב.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לאחר הבשורה העולמית לקראת סיום המגיפה: "היום זהו יום מאוד חשוב במאבק העולמי בקורונה. חברת פייזר הודיעה שיש יעילות של 90% בחיסון שהם פיתחו. להערכתי גם כמה חברות אחרות מתקדמות ליעד זה. גם אנחנו מתקדמים בחיסון שלנו, זה עוד ייקח זמן".

    "אבל דבר אחד ברור, לא רחוק היום, זה לא עוד שנים – זה עוד חודשים, שיהיו חיסונים שהם יהיו זמינים לאוכלוסיית העולם. היעד שלי כרגע הוא לעשות דבר אחד – להביא חיסונים לכם אזרחי ישראל, ואנחנו נעשה את זה" אמר ראה"מ..

    נתניהו הוסיף  בנימה אופטימית, "זה אומר שהסוף נראה בעין. אמרתי לפני ימים אחדים שאני רואה את האור בקצה המנהרה, אני חושב שהקטר כבר יוצא מהמנהרה".

    נתניהו בישר כי כבר זמן רב הוא "עובד על הבאת החיסון במרץ רב עם מנהיגי העולם. אני רואה את האור בקצה המנהרה. זה לא יקרה בעוד שנים, זה יקרה בעוד חודשים".

    נתניהו הוסיף, "הצלחנו להוריד את ישראל לרמת התחלואה הנמוכה בעולם, עכשיו אנחנו צריכים לשמור על זה יחד. אני מאמין גדול ביכולת שלנו להצליח יחד למען כל אזרחי ישראל".



    0 תגובות